Thursday 10 March 2011

Amoi Cantik Buat Aku Tergugat. Seksi Gile!

Layan lagu hujan jap! Amoi cantik. kehkehkeh.Tadi aku pergi potong rambut dekat-dekat dengan rumah aku. Yela, rambut aku dah makin memanjang. Bos aku asik sound je bile nak potong rambut tu. Terus aku pergi saloon. Fedap dah asik kene sound je.
lebih kurang macam nie ar amoi nye




Tadi tengah aku syiok-syiok tengok muka aku yang hensem nie kat cermin, tiba-tiba pulak ada amoi kat sebelah tempat duduk aku tu tengah tengok cermin. Peh! Cun gila seh. Memang terbaik lah dalam sejarah hidup aku melihat perempuan cantik. Seriously, mata aku terpana melihat kecantikan dia tu. Aku rasa, amoi tu anak tokeh kedai saloon tu kot. Lepas tu boleh pulak dia ikat rambut dia. Kalau ikat rambut mestilah dua-dua tangan angkat kan? Terjojol keluar la die punya nenen. Rezeki-rezeki! Terbeliak bijik mata aku tengok buah dada dia tu. Aku rasa saiz dia ada lah dalam 36b cup. Amacam? Besar tak? Saiz idaman para lelaki. kehkehkeh. Terus aku bedal sorang-sorang tengok nenen dia. Rezeki dah depan mata, orang kata tak baik kalau kita menolaknya. Benda free je. Lagipon bukan selalu pon aku dapat tengok macam-macam nie. Kadang-kadang je. Kalau dapat pon, kompem muka dia hancus! hahaha


Tapi yang aku tak boleh blah dia macam nak tunjuk je buah dada dia. Siap goyang-goyang lagi tu. Tak tahan aku tengok. Nasib baik la spender aku agak fit kot, kalau tak memang terjojol la. Tu pon aku tahan-tahan je, takot berair pulak. Wakakaka.

Masih terbayang-bayang lagi kat dalam kepala otak aku nie. Kalau korang tengok amoi tu, kompem cair! Aku pon stim-stim je tengok amoi tu. Cutting badan die dah la baik! Tetek besar! Memang terbaik la.

Ah, malam jumaat aku boleh cite macam nie pulak erk. Sorry-sorry, aku boleh terlucah pulak.tobat-tobat! Jangan die masuk dalam mimpi aku sudah. Kalau masuk, memang basah la jawabnya. kehkehkeh

7 comments:

esprsso__ said...

kah kah. lucah kau bro

khai said...

@saya.mejai, lucah eh?> hahaha. jgn lu stim pulak sudah. :P

Nas said...

amboi.. macam nk terkeluar lurah yg amat aku dendam tuh
hahahhahaa
ewww... :P

khai said...

@nas, relax2 de. ahahaha

mrs kayrul said...

singgah kembali....lucah betul la ko bro...mujur ko sempat tobat...kalau tak mesti kena samabr petirnya nanti..hahahahha

tomato said...

errrr....... T__T
malu..jgn wat entri camni lg.. --'

Garry Adrian said...

hot banget....

mampir ke sini yah

http://peluangpenghasilantambahan.blogspot.com