Monday 7 March 2011

Apa Sudah Jadi? Manchester United Kalah lagi? Memalukan betul!

Ah, gua tulis entri tak ada mud pulak. Tiba-tiba je mud gua terus down. Nie semua ayam brand punya pasal la. Gara-gara ayam lah gua jadi macam nie. Sebab ayam jugak lah, team gua di ayam-ayamkan. Dah la tadi gua makan ayam. Kalau tau tadi gua tak payah makan ayam. Makan ikan je lagi best! Kompem Manchester United menang lawan brand ayam nie.


Kau tengok tu team ayam punya logo dengan sardin tu. Sebijik gila! Tahun kelahiran pon sama, lambang pon sama jugak. Ah, lepas nie gua tak makan sardin brand ayam jugak la. Kang tak memasal orang cakap aku sokong YNWA nie. Tapi gua tak sangka betul. Macam mana team ayam nie boleh kalahkan pasukan feveret gua. Kalau kalah tipis tu tak pe lah lagi kan? Nie tak, kalah 3-1 oi! Dah la kalah berturut-turut. Mana nak letak muka gua nie sebagai die hard fans united ? Memalukan betul. Lawan team ayam pon tak boleh makan. Gua pon tak tahu ar apa dah jadi. Macam haram pulak gua tengok game-game nie.

Hurm. Kalah kew menang tu adat lah kan permainan. Setiap perlawanan mesti ada yang kalah kan kan. Kemenangan tu memang kita impikan. Tapi tak mungkin kemenangan tu akan datang bergolek-golek dengan mudah. Kene berusaha untuk mengimpikan kemenangan tu. Tapi apakan daya, team gua dah kene patuk dengan ayam. Kalau ayam katik tak pe lagi, Nie tak, ayam belanda jugak yang mematuk.

Lepas nie kompem-kompem ar gua kene kutuk dengan budak-budak yang bencikan United. Ah, lantak lah tu semua. Yang penting United tetap berada di tanga pertama walaupon kalah kan kan kan? haha. Korang jangan jeles ye. Pasukan korang ada kew? ada kew?

2 comments:

saya_arief said...

MU walk alone...
glory-glory Liverpool..

p/s: aku xminat MU, xminat Liverpool.
game semalam aku sokong The Reds.
:D

khai said...

@saya_arief, haha, gua tetap ngn united! sekarang tetap no 1 lg la