Thursday 3 March 2011

Saya Blogger Baru!

Assalamualaikum korang semua. Akhirnya kini aku mempunyai blog baru! Tak ada banyak cerita yang dapat aku kongsikan disebabkan blog aku nie masih baru lagi. hehe. Yang nie pon post pertama aku dalam blog nie. Tarikh cantik je aku buat blog nie kan? 3 march 2011. Pukul 8.29 P.M. So, aku cuma nak cakap yang aku dah ada blog. Korang yang tak ada blog jangan jeles ye. hehe. Kenapa aku punya blog? Korang jangan tanyalah ye, sebab aku memang minat menulis. Kalau tak ada blog nie aku akan luahkan perasaan aku kat diari. Jangan silap ye! Blog aku nie bukanlah diari. Sebab aku tak suka meluahkan perasaan aku kat korang semua. Aku sukakan privasi, tak suke bile orang lain dapat tahu privasi aku. hehe. Kepada blogger-blogger yang top diluar sana, harap dapat lah tolong aku serba sedikit dalam dunia blog nie. Tu jelah serba sedikit yang aku nak tulis tentang blog baru ini. :)

2 comments:

tomato said...

weee~ 1st follower ! yeyey dapat hadiah ! :P

cayok ! banyak2 lah baca blog lain and belajar dari depa .. :)

AS Collections said...

yuhUu , sy p0n bru gak lam dunia bl0g nih :) fll0w2 laa yep