Monday 7 March 2011

Tengok Wayang Filem Driveangry

Tension gile gua hari nie. Nie semua disebabkan ayam punya pasal lah. haha. Tak sia-sia gua kene rejek dengan budak-budak yang hate united! Kalau bukak facebook, ramai ar yang dok tulis-tulis kat wall gua. Gua pon tak paham ar dengan budak-budak nie. Biar ar Manchester kalah sekalipon. Yang penting manchester tetap di ranking pertama lagi dalam BPL tu. kehkehkeh. Team lain ada kew? ada kew? Tak ada kan kan. 


Gersang siak gua tengok awek dalam nie.




Bagi melepaskan tension gua tu, tadi gua pergi tengok wayang cite driveangry kat jusco tebrau city. Boleh tahan ar cite die nie. Masa mula-mula tengok gua tak paham langsung, tapi nak ending dia tu barulah paham. Sebab gua khusyuk gile, tak tengok kiri kanan pon. Almaklumlah, cite nie ada lah jugak dia selitkan adegan-adegan 18SX tu kot. Tapi tak banyak ar. Sikit-sikit je. Tu yang gua khusyuk je. haha. Kan best kalau banyak. Gua bukan setakat dapat tengok wayang yang gua bayar, tapi kompem ada orang yang buat wayang jugak dalam wayang tu. Panggung pon tak penuh tadi. Adalah dalam 40 seat je kot. Mana taknye, gua pergi time waktu orang kerja. Sape yang nak pergi tengok kan kan? Gua je yang pergi tengok. Tapi bagi gua, cite nie agak menarik walaupon jalan cite die macam mengarut sikit. Kalau korang nak tahu lagi tengok sendiri ar. Filem nie gua bagi rating 3/5 lah. Peringatan, kalau nak layan cite nie, gua syorkan jangan bawak awek. Kang tak memasal pulak korang berdua buat maksiat dalam wayang. kahkahkah


kabur pulak ah, maklumlah gua tak pakai DSLR cam korang
Lepas je gua tengok wayang, gua jenjalan pulak nak cari port makan. Kedai makan memang banyak kat jusco nie. Tapi mahal gile ar. Kalau gua kaya, tak pe lah jugak tak. Time gaji je gua kaya, lepas tu miskin balik. kehkeh. Last-last gua pergi Mc'D je dekat carrefour pandan tu. Member gua tak abis-abis nak ajak makan Mc'D je. Gua layankan je lah. Situ je kot ada Mc'D. Kat jusco nie tak ada langsung.

Gua beli nie je,
kentang sampai 3 kotak tu.
gua order beef punya, bukan chicken ok!
Sampai je Mc'D pandan tu, gua terus order Prosperity Beef. Mula-mula gua order yang chicken, tapi terlupa pulak. Disebabkan ayam jugak lah mood gua terus jadi down. Nasib baik ar gua teringat tadi. hekhek. Time gua tengah makan kat luar tu, gua layan ar tengok tv kat situ. Pastu, tibe-tibe pulak kat Mc'D nie boleh ada highlight bola sepak yang semalam tu, Manchester United lwn LiverFool. Gua ingat, mood gua boleh redha sikit. Rupa-rupanya, makin down pulak kalau keluar rumah nie. Ah, gua tak tahu dah nak cakap apa lagi. Jangan malam nie gua mimpi ayam jugak sudah.

4 comments:

tomato said...

sedih dott MU kalah..tapi pape pon mmg MU de best ! huahaha

weyt cam tak best je citer tu . bawak awek r best klu nak tgk . wakakak :P

khai said...

@tomato, tu ar, sedih gile. united mmg the besh, hehe

besh weh, kalau bwk awk kompem! wakaka

FR said...

haish lama gila kot tak tgok wyangg . haha . dulu pas spm habis paper biology trus pi tgok narnia , pdhal mgu depan tu exam bhsa arab lagi . ngee

khai said...

@fathiahRAIHANA, hahaha, g la tengok, sekali sekala takpe kan, hee